Trzy pytania do Andrzeja Skapczyka, Prezesa Zarządu w Sertop kieruje Monika Książek. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Andrzeja Skapczyka, Prezesa Zarządu w Sertop kieruje Monika Książek. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Karoliny Sarnik, p.o. Dyrektora Marketingu, ZM Silesia – kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »
System Image Recognition by Asseco to rozwiązanie, które umożliwia wygodne oraz szybkie gromadzenie informacji w punktach sprzedaży detalicznej. Pozwala skuteczniej zarządzać dostępnością produktów i merchandisingiem. Pojawiają się jednak spekulacje dotyczące tego, czy system jest równie skuteczny w trybie Offline. Wątpliwości wyjaśnia Piotr Łapiński, Product Manager w... Czytaj więcej »
Wystartowała 8. edycja Wielkiej Loterii Almette, w której do wygrania na własność jest całoroczny, ubezpieczony i w pełni urządzony ekoDOM w najwyżej położonej miejscowości w Polsce – Ząb. Rozmawiamy na temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »
Opakowania żywności to nie tylko bezpieczeństwo, ale też wizytówka firmy, znak rozpoznawczy. Obecnie duże znaczenie mają względy środowiskowe. Jak branża opakowaniowa radzi sobie z najnowszymi wyzwaniami? O tym wyjątkowym rynku opowiada Mauricio Contreras, Dyrektor Marketingu na Europę Wschodnią w Tetra Pak. Czytaj więcej »
Transgourmet Foodservice i Selgros HoReCa wierzy w biznes swoich klientów i wspiera ich na wielu płaszczyznach, co umożliwia przedsiębiorcom z branży gastronomicznej rozwijanie swojej działalności. Jednym z klientów Selgros HoReCa jest łódzka restauracja Ramki. O pierwszych krokach w branży gastronomicznej, przepisie na sukces lokalu, a także współczesnych wyzwaniach w... Czytaj więcej »
Jak dostrzec różnice i wybierać produkty ekologiczne – nie tylko z pozoru – wyjaśnia Magdalena Sułek-Domańska, Managerka ds. zrównoważonego rozwoju i relacji zewnętrznych, Global Cosmed Group. Czytaj więcej »
Wiele produktów usuwa zabrudzenia w toalecie, lecz czy zapewniają bezpieczeństwo? Domestos dba o poszerzanie swojej ekspertyzy gwarantując szerokie spektrum rejestracji biobójczej. Dzięki swojej długoletniej ekspertyzie i skuteczności, zdobył zaufanie wielu polskich domów. O szerokim portfolio marki i oczekiwaniach konsumentów rozmawiamy z Magdaleną Pawlak, Brand Manager Domestos,... Czytaj więcej »
„Jesteśmy dużo lepiej plasowani, idziemy ponad rynek, co nas niezmiernie cieszy. Ale to dla nas wciąż mało, ponieważ mamy ambitne plany, które z pewnością będziemy realizować…” – rozmowa z Krzysztofem Tokarzem, Prezesem Zarządu Grupy Kapitałowej Specjał. Czytaj więcej »
Rynek wędlin w ostatnich latach przeszedł szereg zmian. Wpłynęły na to nie tylko kryzysy, ale też ewolucja podejścia do produkcji czy wątek ekologii i zrównoważonego rozwoju. O trendach konsumenckich i aktualnej ofercie opowiada Andrzej Kowalski, Dyrektor sprzedaży i marketingu JBB Bałdyga. Czytaj więcej »
Hochland ogranicza zużycie energii i wody, zmniejsza wykorzystanie plastiku, korzysta z energii słonecznej, dba o dobrostan zwierząt i wspiera potrzebujących. Taka strategia sprawia, że produkowane przez producenta sery to mniej zużytej energii i wody, mniej plastiku i odpadów, za to więcej recyklingu, bioróżnorodności i wsparcia dla tych, którzy tego potrzebują. Na temat wcielania... Czytaj więcej »
Po fuzji, Grupa wskoczyła na podium i obecnie znajduje się wśród trzech największych producentów soków w Polsce. O portfelu produktowym i planach na kolejne lata rozmawiamy z Adamem Jędrzejewskim, Prezesem Grupy i Aleksandrą Głuchowską, Członkiem Zarządu Spółek Bracia Sadownicy i Victoria Cymes. Czytaj więcej »
Zrównoważona transformacja niesie szereg wyzwań również dla sektora spożywczego. Rosnące presje ze strony konsumentów, partnerów handlowych czy regulatora wpłyną na procesy inwestycyjne i przyszły kształt rynku spożywczego w Polsce. Jednocześnie inwestycje korzystnie oddziałujące na środowisko poprawiają efektywność firm i powodują wzrost ich wartości. O tym jak... Czytaj więcej »
Trzy pytania do Magdaleny Ostapiuk, Junior Brand Managera w firmie Hortex kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »
Henkel stale pracuje nad udoskonalaniem produktów, po to by zyskiwały dodatkowe funkcjonalności. Dzięki temu wiele marek z portfolio to liderzy w swoich kategoriach. O działaniach wpływających na wysoką pozycję na rynku, zrównoważonej produkcji oraz planach na przyszłość opowiada Patricjus Ziecik, Dyrektor Marketingu Działu Laundry & Home Care, Henkel Polska. Czytaj więcej »
Hochland Polska, jako jeden z liderów polskiego rynku mleczarskiego, od lat wdraża innowacyjne działania oraz stawia na inwestycje, które stanowią wyznacznik trendów dla całej branży. O Strategii Zrównoważonego Rozwoju opowiada Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. Czytaj więcej »
Rynek spożywczy, to obecnie wyzwanie nawet dla wytrawnych graczy. Jak rozwijać biznes w czasach kryzysu? Czy w dzisiejszych warunkach inwestowanie w biznes może przynieść korzyść? Grupa Maspex od lat z powodzeniem funkcjonuje zarówno na polskim, jak i międzynarodowym rynku spożywczym. O branży, wyzwaniach i planach – z Krzysztofem Pawińskim, Prezesem Zarządu Grupy Maspex... Czytaj więcej »
Trzy pytania do Agnieszki Stańczyk, Category Manager w firmie Olewnik kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »
Współczesny rynek stawia przed producentami wiele wyzwań. Dbałość o środowisko, utrzymanie wysokiej jakości czy proponowanie konsumentom wyjątkowych nowości i innowacji. O rynku słodyczy opowiada Victoria Abramova, Prezeska Zarządu Mars Polska, odpowiedzialna za segment Mars Wrigley. Rozmowę prowadzą Wojciech Szeląg, dziennikarz i gospodarz programu Gabinet Spożywczy oraz... Czytaj więcej »
Nowe mody, zmiany przyzwyczajeń konsumentów czy kryzysy bardzo mocno wpływają na kształt światowej gospodarki, a także na sprzedaż produktów i ofertę w poszczególnych branżach. Dotyczy to wszystkich części rynku – od najpopularniejszych towarów spożywczych, przemysłowych i chemicznych, przez wykorzystywane technologie czy innowacje, po niszowe elementy FMCG. Zmiany są... Czytaj więcej »
Potrzeby konsumenckie w dużej mierze dyktują działania producentów. Jak w dzisiejszym otoczeniu makroekonomicznym tworzyć wyjątkowe produkty w zgodzie z podejściem proekologicznym? O ofercie wpisującej się we współczesny handel opowiada Magdalena Miele, Wiceprezeska Zarządu Global Cosmed. Czytaj więcej »
Czy w branży FMCG jest miejsce na sztuczną inteligencję? O wyjątkowym rozwiązaniu – Systemie Rekomendacji by Asseco – opowiada Piotr Łapiński, Product Manager w Asseco Business Solutions. Narzędzie to zostało docenione w prestiżowym konkursie „Złoty Paragon 2023”. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Edyty Zębali, Dyrektor Marketingu w ZM Silesia kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »
Konsumenci od miejsca zakupu oczekują już nie tylko dostępności produktów, sprawnej transakcji i braku kolejki, ważne jest także całe otoczenie, w tym wyposażenie sklepu. Nowoczesne, energooszczędne, zintegrowane – o tym jakie rozwiązania dominują w rozwoju branży opowiada Ireneusz Pałasz, Zastępca Dyrektora Sprzedaży w Modern Expo. Czytaj więcej »
System Rekomendacji by Asseco to ogromna pomoc w prowadzeniu przedsiębiorstwa. O tym w jaki sposób system pomaga podejmować korzystne decyzje biznesowe opowiada Marcin Grzegorczyk, Sales & Marketing Support w Asseco Business Solutions. Czytaj więcej »
Ponad 300-tysięczna społeczność niezależnego serwisu internetowego czytamyetykiety.pl, którego celem jest ułatwianie Polakom zakupowych wyborów poprzez analizowanie składów i przyglądanie się z bliska produktom na sklepowych półkach, doceniła głęboki smak śmietankowego serka Almette. O walorach nagrodzonego produktu i kategorii twarożków do smarowania rozmawiamy z Jackiem... Czytaj więcej »
Polska jest dla Lavazzy jednym z najciekawszych rynków na świecie, na którym firma działa od ponad 20 lat. Dodatkowo, pomimo wielu wyzwań i trudności, Lavazza osiągnęła wzrost sprzedaży w ubiegłym roku. Jaka strategia zapewniła takie wyniki oraz o tym czy Polaków trzeba przekonywać do włoskiej kawy opowiada Marco Barbieri, Country Sales Manager Poland w Lavazza. Czytaj więcej »
W tym roku marka Grycan oprócz swoich bestsellerowych lodów tradycyjnych i sorbetów proponuje całą gamę nowości. O najlepiej sprzedających się wariantach, roli sorbetów oraz wegańskich propozycjach w ofercie oraz o działaniach prośrodowiskowych opowiada Małgorzata Grycan, współwłaścicielka marki Grycan – Lody od pokoleń. Czytaj więcej »
„Chcemy inspirować Polaków do przyjemności płynącej ze zdrowia i naturalności”. O dużej zmianie w pozycjonowaniu marki Bakalland, trendach prozdrowotnych oraz wyzwaniach jakie stawia współczesny rynek spożywczy rozmawiamy z Marianem Owerko, Założycielem i Prezesem Zarządu FoodWell. Czytaj więcej »
W ostatnim czasie niemal wszystkie firmy mierzą się z wyzwaniami. Czy w przypadku Herbapolu doprowadziło to do dużych podwyżek cen produktów? O znaczeniu patriotyzmu konsumenckiego, aspektach społecznych i środowiskowych oraz kosmetykach w ofercie producenta żywności – z Evangelosem Evangelou, Prezesem Zarządu w „Herbapol-Lublin” rozmawiają Wojciech Szeląg, gospodarz... Czytaj więcej »
Zaczęło się od marzenia, kilku pomysłów i pracy po nocach...
Przemysław Gostkiewicz, Prezes Zarządu Sokołów, w rozmowie...
Grupa Coca-Cola HBC zobowiązała się osiągnąć zerową...
Rafał Rudzki, Dyrektor ds. zrównoważonego rozwoju, oraz...
Trzy pytania do Pawła Majchrzaka, Dyrektora Operacyjnego i...
Łukasz Chałaczkiewicz awansował na Dyrektora Generalnego...
Planowana przez rząd podwyżka akcyzy na alkohol – o 15% w...
Z początkiem września stanowisko Dyrektora ds. Sprzedaży...
W 1935 roku w angielskim Yorku powstał baton KITKAT, który...
Podczas gali Fundacji Powszechnego Czytania w Bibliotece...
15 września obchodzony jest Dzień Majonezu Kieleckiego...
Carrefour uruchomił kolejną edycję inicjatyw wspierających...
Grupa Żabka poinformowała o zawarciu umowy kredytów...
Smaczne obiady w kilka minut i siedem kulinarnych inspiracji do...
Sosy do makaronu Mutti to najnowszy wyraz 125-letniego...
Gotowanie bez uciążliwego krojenia, siekania, nieprzyjemnego...
Początek roku szkolnego to czas powrotu do codziennych...
Do oferty pizz Proste Historie wkracza Kebaburai – pizza z...
Bracia Sadownicy ruszyli z nową kampanią, w której w...
Kampania herbatek owocowych Herbaciany Ogród...
Duet płynów do płukania i perfum Coccolino Perfume Elixir ...
Codzienność pełna wyzwań wymaga energii i koncentracji...
Przed uczniami i rodzicami ostatni tydzień przygotowań do...